Til medlemmer af Ishøj svømmeklub

Vi er glade for at vi nu i samarbejde med SWIMKING Danmark kan tilbyde vores

medlemmer i Ishøj svømmeklub nogle rigtig gode fordele til køb af svømmeudstyr og svømmetøj.

Vi har sammen med  SWIMKING Danmark lavet en kollektion af ARENA svømmetøj til svømmere i svømmeskolen hvor i kan få lavet svømmetøj med navn og logo på, således at i altid kan finde jeres svømmetøj, hvis det skulle blive væk.

Der gives via aftalen 25 % rabat på alle Arena produkter og gode rabatter på alle andre mærker.

Kig ind på shoppen www.swimking.dk og brug koden Brugernavn: Svømmeklub  og kode  Ishøj  i højre hjørne for at opnå rabatten.

Derudover har vi fået lavet en svømmeskole T-shirt som også kan købes hos SWIMKING,, hvis i er i tvivl om str. så findes T-shirt i klubben til afprøvning. Hvis navn ønskes kan det tilføjes ved bestilling.

Vi håber i bliver glade for tiltaget og i vil bruge aftalen. info vedr, Swimking er:

SWIMKING DANMARK

Roskildevej 262